امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

استراتژیست برند، طراح ساختار برند، مشاور ارتباطات، طراح هویت |Brand Strategist, Brand Concept Design, Communication Consultant, Identity Design, Speaker

منشور! آلبوم جدید کاوه یغمایی

کاوه یغمایی


آلبوم مترسک #کاوه_یغمایی و پس از آن کنسرت بیادماندنی اش با اجرای دو قطعه سورپرایز #اینستورومنتال , آغازی شد برای دوران جدید موسیقی ایران.

یغمایی; راه خود را خوب از جای پای پدر _ کوروش یغمایی - باز کرد و خیلی ها را با برداشت خاص خودش از سبک راک به وسوسه موسیقی آوانگارد انداخت و شد نقطه عطف خیلی از موزیسن هایی خوش آوازه امروز.

اما پس از تقریبا 8 سال از آلبوم #سکوت_سرد که ماجرایی عجیب در زندگی موسیقایی یغمایی دارد, با آلبومی دوباره به ایران بازگشته است که خوب از خجالت این چند سال غیبتش درآمده است. 

#منشور ; مثل آلبوم مترسک همه مخاطبانش را حسابی به اوج هیجان می رساند. عاشقانه ای تصویرگر تجربه های انسانی, که چیدمان سازها فضایی رویا پردازانه برایش خلق کرده. شعرهایی پر از استعاره های تصویری از زندگی که با کمک ملودی پر فشار بر کلمات حس ملموسی از تجربه شخصی به شنوده القاء می کند.

#rock #kavehyaghmaei #music #illustration#illusion #Instrumental

  • امیرحسین ایماغیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی