امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

استراتژیست برند، طراح ساختار برند، مشاور ارتباطات، طراح هویت |Brand Strategist, Brand Concept Design, Communication Consultant, Identity Design, Speaker

قدرتمند اما امن!


#قدرتمند_اما_امن!

 #powerful but safe

خلق محصولی که بتواند یک سرو گردن از رقبایش بالاتر برود، با وجود رقبای بسیار سهمی متناسبی از بازار را از آن خود کند، یکی از استراتژی های مهم شرکت های بزرگ است. ماه ها تلاش سخت تیم های متخصص به این منظور گواه اهمیت این موضوع بخصوص در دنیای فناوری های دیجیتال است. بازار محصولات دیجیتال به لطف همین رقابت - که گهگاه به منازعات جنجال برانگیزی ختم می‌شود – آنقدر سریع پیش می‌رود که دیگر نباید منتظر نسل جدید محصولات به صورت سالانه بود و هر شش ماه یک بار شاهد  تولد نسل جدیدی از اینگونه محصولات هستیم.  درست به همین دلیل است که اپل، #سامسونگ ، #ال_جی، #اچ_تی_سی ، #هواوی و ... دیگر #برند های های مطرح صنعت د#یجیتال میلیون ها #دلار را صرف تحقیقات ، نوآوری و بروز رسانی محصولات خود می کنند تا بنوانند سهم بازار خود را افزایش داده و به نوعی مالک بازار باشند. 

اگر شما هم یکی از علاقمندان حوزه #تکنولوژی بخصوص #تلفن های هوشمند هستید، حتما این روزها اخبار مربوط به #گلکسی_نوت_7 سامسنوگ را دنبال می کنید. از تکنولوژی اسکن عنبیه چشم که به نوعی اولین در نوع خود به حساب می‌آمد تا #منفجر شدنش در حالت ها مختلف که برای سامسنوگ آشناست؛ماه ها زمان و سرمایه گذاری برای تولید این محصول بجای آنکه منجر به فروش وافزایش سهم بازر شود تبدیل به افتضاحی تمام عیار شد و تا جایی پیش رفت که مدیرعامل سامسونگ موبایل در #کنفرانس_خبری مجبور به #عذرخواهی شد و دستور به جمع آوری این محصول از بازار را داد. میلیون ها دلار هزینه ساخت و پس از آن کمپین تبلیغاتی های پر هزینه با تیزرهای آنچنانی و .... علاوه بر ضرر هنگفت مالی و بیشتر از هر چیز برند سامسونگ را بیشتر از قبل در مخاطره قرار داد و باعث شد تا هواوی ، این بچه غول چینی که این روزها سومین برند پر فروش دنیاست از فرصت استفاده کند و با کاپی "قدرتمند اما ایمن"  #اسند_میت_9 خود را که انصافا چیزی کمتر از #نوت_7 ندارد وارد بازار رقابت تبلت ها کند.

مدیران #برند و #تبلیغات هواوی با انتخاب این متن که کمی شیطنت آمیز به نظر می‌رسد از فرصت بوجود آمده که ساسونگ هزینه هایش را پرداخته است؛ استفاده مناسبی به نفع شرکت مطبوعشان خواهند کرد و هواوی را بیش از پیش به نقطه اوج در نزدیک خواهند کرد. 

#samsungrecall  #brand #huawei #note7 #mate9 #advertise #copyright #lg #cost #opportunitycost   #entrepreneur #baninik

#alefmoshadad  #الف_مشدد

  • امیرحسین ایماغیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی