امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

امیر حسین ایماغیان | Amir Hussein Imaghian

روزانه‌های کسب و کار،بازاریابی،برندینگ و تبلیغات با چاشنی علاقمندی های شخصی

استراتژیست برند، طراح ساختار برند، مشاور ارتباطات، طراح هویت |Brand Strategist, Brand Concept Design, Communication Consultant, Identity Design, Speaker

وفاداری سفیران برندها به انتخابشان!

سفیر برند


چند وقتی از ممنوعیت حضور چهره‌های محبوب و پرمخاطب یا به اصطلاح سلبریتی در رسانه‌های جمعی می‌گذرد و هر از چندگاهی شاهد حضورشان در تیزرها و بیلبوردهای برندهای تازه و یا کهنه کار هستیم. اما مسئله اصلی که باعث می شود حمایت این افراد بر انتخاب مشتریان تاثیر گذار باشند، وفاداری این چهره‌ها به برندی است که حامی‌‌اش شده اند. 

#سیروان_خسروی و #بهران_رادان نمونه‌های از این دست هستند. #سیروان_خسروی سفیر تبلیغاتی #یونیلورایران و #اکس_بلک (#AXE) است و #بهران_رادان #نوین_چرم را برای پوشیدن انتخاب می کند. اما کدامشان برای انتخابی که کرده‌اند ارزش بیشتری قائل شده و فارغ از نحوه قرارداد و تعامل مالی به برند مطبوع‌شان – حداقل در ظاهر - وفادار هستند! کافی است به حضورشان در فضای #رسانه_ها دقت بیشتری داشته باشیم. - #بهران_رادان که همیشه چهره اول #نشریات مکتوب و سایت‌های عامه پسند است و کمتر هفته ای پیش می‌آید که از روی جلد مجله و یا صفحه اول سایتی پایین بیاید، از انتخاب #نوین_چرم اش خبری نیست! سوال بزرگ همینجا مخاطبان را درگیر می‌کند که اگر #نوین_چرم انتخاب #بهران_رادان است، پس این انتخاب کجاست!

- واضح است که #سیروان_خسروی و #اکس_بلک (#AXE) حضور رسانه‌ای به مراتب کم‌رنگتری در رسانه ‌های جمعی پرمخاطب دارند و تمرکزشان را برروی رسانه های تحت وب و شبکه های اجتماعی معطوف کرده‌‍‌اند. این موزیسین و خواننده خوش ذوق که به لطف طرفداران پرانرژی‌اش بهتر از همیشه شنیده می‌شود چند روزی است که #تک_آهنگ جدیدی منتشر کرده است. این آهنگ بهانه ای شده تا بیش از پیش در کنار #اکس_بلک (#AXE) قرار بگیرد و حمایت همه جنبه اش را از این برند به گوش مخاطبانش برساند. استفاده از تم سیاه در کاور آهنگ و همچنین انتشار پشت صحنه سایت این کاور و چهره گریم شده سیروان گواهی بر این ادعاست.

نکته مهم ماجرا نه #بهران_رادان است و نه حتی #سیروان_خسروی. نکته مهم هوشمندی برنامه ریزی شده مشاوران و مدیران تبلیغاتی #یونیلورایران و قدرت پنهان صاحبان رسانه در حیف و میل کردن هزینه های تبلیغاتی#نوین_چرم در القای حس ارزش و وفاداری حامیان آنهاست. در منظر عمومی این بهرام رادان است که نوین چرم نمی پوشد و سیروان خسروی است که در هر لحظه از اکس بلک استفاده می کند. و این، دقیقا پیامی است که مشاوران تبلیغاتی به مشتریان می‌رسانند.

#sirvankhosravi #bahramradan #AXEBLACK #unileveriran

#advertising #branding #novincharm

#brand_ambassador 


  • امیرحسین ایماغیان

نظرات  (۲)

امیرحسین ایماغیان partchap partlist
dar zemn
LIKE!!!!!! be :وفاداری سفیران برندها به انتخابشان!
  • سالنامه چاپیون
  • سررسید 1403 - سالنامه چاپیون
    مرکز تخصصی چاپیون طبق روال سال های گذشته در نظر دارد در راستای افزایش بازدهی و هدفمند سازی تبلیغات شما عزیزان، همزمان با نزدیک شدن به سال 1403 با ارائه جدیدترین مدل ها و طرح های تقویم رومیزی و دیواری تولید شده در تهران در جهت همکاری با موسسات و شرکت ها در جهت چاپ تقویم تمام اختصاصی اقدام نماید.

    ↓ خرید سالنامه وزیری
    ↓ خرید سررسید اروپایی
    ↓ سررسید رقعی
    ↓ سالنامه جیبی و پالتوی
    ↓ سر رسید مهندسی دستیار هفتگی (پلنر)

    https://chapioon.com/سررسید-1403-سالنامه-1403-چاپ-سررسید-اختصاصی/

    02188457089

    همانگونه که مستحضرید منظور از تولید و چاپ تقویم رومیزی 1401 اختصاصی ، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های تقویم اعم از طرح ، جنس ، سایز ، تکنیک های تکمیلی مانند : سلفون ، یووی موضعی ، امباس و مهمتر از همه قرار دادن متن، عکس و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه شما مشتریان عزیز می باشد.

    ↓ تقویم رومیزی
    ↓ تقویم دیواری 
    ↓ تقویم حصیری

    تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی
    https://chapioon.com/چاپ-تقویم-رومیزی-1403-اختصاصی/

    چاپیون، حرفه ای در طراحی و تولید تقویم های رومیزی 1403 و دیواری، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

    تولید انواع هارد باکس
    https://hardboxgift.ir/
    https://hardboxpack.ir/

    02177798570

    نوین طراحان سالنامه پارسی طبق روال هرسال از نمونه سررسید های سال 1403 رونمایی کرده است.
    https://novincalendar.com/

    09210052915

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی